diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

30 år

Publicerad 2019-03-07 06:55:20 i Allmänt,

Igår hade vi klarat av att vara förlovade i 30 år. Vi är dåliga på att fira dagar som denna , vi är bättre på att fira livet varje dag och det är jag glad för. Ändå hade jag köpt rosor mm..som lite gåva men den fick stå ensam utan att bli given och jag fick sova ensam inatt. Bara för att Sverige har så löjliga körtider för chaufförer. Jonas fick stanna å sova 1 timme innan han nått hemmet. Hade han varit läkare hade han kunnat jobba 48timmars pass eller hade han satt sig i en personbil och kört hade det också varit lagligt. Löjligt! Idag skall jag fira livet med att vabba för minstingen. Hon är förkyld så farmor skall leka och gosa hela dagen. I förrgår vabb lekte jag med störstingen, så nu är det endast mittimellan pojken som ej fått mysa själv med mig. Men jag hoppas han slipper vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela