diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

2019

Publicerad 2019-01-01 08:25:13 i Allmänt,

Nytt år som jag hoppas blir ett bra år. Min son fyller 29 år, min dotter fyller 27år och jag skall fylla 50. Härligt att få fylla år! Då man gör det så fortsätter man att leva. Jag vill verkligen leva! Planen för år 2019 är nog att ta dagarna som det kommer , men vissa saker är planerade att få göra: •Thailandsresa •inreda husvagnen & få åka på tractorpulling & husvagnssemester •få se barnenbarnen lära sig mer och fylla 2,5,2 år och få se sykonbarnbarnen bli 3 och 1 år. •Röja källaren och nått uthus för att hitta skatter. • kanske byt-köpa bil • gärna få se någon av mina favoritartister uppträda •Gå på bio.... och tänk vilken dröm att få åka till England och vara på Harrypottermuseumet........Men det får jag nog göra i min dröm😁 Jag hoppas min kropp tillåter att orka hämta barn på dagis ofta så vi kan leka när föräldrarna jobbar. Jag önskar verkligen att alla får vara friska och allas ekonomier tillåter oss äta gott och slippa höga restskatter. Jag har även en tanke att planera bättre iår så jag kan ta en sista minutenresa en vecka då skolorna startat i höst och priserna pressas. Ifjol fick jag ingen reskamrat, det var trist. Min 50 årsdag kommer ej att firas . Jag skall den dagen gå barfota på min favoritstrand och dricka god drink och spela kort då den goda middagen lagt sig i Magen. Jag kommer alltså rymma från stök, bak & bök . Jag har inte så frisk kropp att jag orkar med fest . Jag vill bara få fylla år och fortsätta leva. Leva med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela