diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Operation nr5

Publicerad 2019-02-05 08:02:04 i Allmänt,

Frukost idag består av att titta blomster jag fått
Och att hålla upp min gipsade arm
Med hjälp av mitt blåslagna ben ( finns många fler blånaderpå min kropp) Och dricker vatten och kaffe. Jag får ej äta 6 timmar före dagens operation. Men dricka detta får jag göra fram till 2 timmar före. Så nu är det bara att vänta.
Vicky ska hjälpa mig skrubba min kropp kl 10. Före det skall jag med circuskostersövningar försöka klyxa 2 gånger (typ lavemang) med hjälp av blåslagen vänsterarm UTAN gips( högra i gips) Kroppen är stel i vanliga fall men nu är blodutgjutelser( lårkakor! Och halva ryggblånad mm..) ivägen för att röra mig. Får verkligen hoppas detta är sista fisteloperationen! Här gjort 5 nu . Jag har ett litet skavsår nu oxå men hoppas verkligen läkaren säger att det är ytligt. Det får jag veta ca vid kl.15 tiden då jag förhoppningsvis vaknat ur narkosen. På återseende mina kära läsare= JAG är glad att ni läser för då slipper jag förklara muntligt hur jag mår. Vi kan prata hellre om andra roligare saker än min skitkropp. Tack för att ni finns i mitt liv❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela