diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Kroppen ond psyket bättre

Publicerad 2019-02-24 11:19:00 i Allmänt,

Kroppen är segstartad några veckor nu men jag känner mig bättre i humör då jag klarar av att vara lite rörligare och arbetsför.
Buret ,skruvat ,byggt och städat med vänsterhand. Det är jobbigt att inte kunna när man vill men jag har tjurar på så nu har jag byggt min walkinskrubb. Känns jätteskoj. Idag skall jag å syster åka på auktion. Några timmars förströelse och sedan skall jag bjuda familjen på middag
Jag tog nog vatten över huvudet men löser tidsplanen genom att fixa allt utom potatiskoketet innan avfärd till auktion. Jag älskar att kunna göra nånting! Har otroligt ont men tjurar på...snart blir det säkert nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela