diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Somnar 21 vaknar 03

Publicerad 2018-05-02 03:49:00 i Allmänt,

Igår hade jag en hemsk kroppslig dag med skelletet och sendragskramper. Ont så jag ville bara försvinna. Att då måsta inta Glivec som gör biverkningsmärtor på samma sätt var ej kul. Det är som du skulle sparka på frakturer och jag har dem på HELA kroppen. Ändå for vi på café/snabb shopping på dagen och fick eftermiddagbesök av sons familj på eftermiddagen.
Vi spelade ett spel och sedan var Jonas barnvakt åt Saga när de var ute för att städa sina bilar. Jag låg och ojade mig under värmefilt (men gjorde ändå middag till alla) Kvällen blev tidig i säng och sömn kom fort men nu har jag legat vaken 45 minuter. 6 timmars sömn är väl bra för 49åring pensionär. Man behöver ju ej mer så dumt att klaga. Tror jag kliver upp nu för lite frukostflingor. Synd bara att pappers dagstidningen ej hunnit komma än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela