diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Håller ihop

Publicerad 2018-05-17 14:59:10 i Allmänt,

Kroppen håller ihop bra. Otymplig och stel men helt okej i smärtan. Den finns såklart (både kropp och smärtan) men ligger på en nivå som gör så jag orkar vara igång. Igår fick jag besök från vänner från Köping. Fixade till snabblunch och bakat cupcake, därefter åkte vi på shoppingresa några timmar jag och sonens sambo. Vi shoppade loss åt henne och hann även med en middag innan vi åkte hemåt med ont i ryggsvanken. Det är ju knäppt att promenera runt med platta tygskor. Så nu är jag less på att svettas i gympaskorna eller få ont av ergonomiska skor. Jag beställde bra snygga reiker sandaler från footway.se när jag kom hem. Jag har haft liknande skor förrut av dess märke och de brukar passa mina "ankfötter" . Passar de ej skickar jag väl retur så, svårare är det ej. Jag skall idag passa 6månader gamla Saga några timmar på eftermiddagen. Innan dess skall jag hinna svabba av golven på nedervåningen och sy upp en klänning och åka och handla på mataffär. Tänk vad skönt det är när kroppen orka! Fast jag skall såklart lägga in intervall vilan. Annars håller jag ej ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela