diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Känsla

Publicerad 2018-03-09 15:43:00 i Allmänt,

En känsla jag verkligen hatar är hunger. Jag gillar inte att känna mig tom och knorr i magen och att humöret blir trött och lojt. Så att vara på resande fot med byten av tåg flyg taxi båt oc sitta på flak på jeep har gjort att jag känt denna tråkiga känsla oss. Vi har nu myst ned oss i sängen. I härlig bungalows i Thailand. Jag fick äntligen god mat men skulle kunnat äta dubbelt ikväll. Flygplansmat är inte gott. Vi har även hunnit spela kort och njutit av solnedgång.
I mer än två veckor skall vi njuta här i detta underbara land. Jag skall verkligen inte känna hunger. Även om mitt ressälskap har helt andra planer och själv känner att deras mat och sov klocka är annan än mig. Nu skall jag försöka varv ned och somna innan Glivec börjar jäklas för mycket med min kropp. Den känslan hatar jag än mer än hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela