diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vaknat för tidigt

Publicerad 2018-06-15 06:45:00 i Allmänt,

Provtagning på sjukhuset står på dagens första schema. Det är jätte dumt då att vakna för tidigt. Jag får ej äta min älskade frukost utan det blir bara en evighets känsla att vänta tills tiden blitt så att jag kan åka. Igår strulade jag till det med mitt schema såpass att jag åkte på skolavslutning EN DAG FÖR TIDIGT! Snacka om att vara ute i tid. Hahaaaa... så dessa planerade skolavslutningar går i stapeln idag. Jag lär ej hinna den första pga. Tiden krockar med provtagningstiden. Så jag får satsa på att hinna på den andra. Jag måste ju även hinna få in frukost och morgonens mediciner (som gör mig låst till WC timme efter) Igår kom "pojkar små"-familjen på några timmars besök. De gjorde min dag innehållsrik. Annars var jag bara loj. Ingen ork psykiskt eller fysiskt att göra nått mer efter misstaget på morgonen att åka till skolan en dag för tidigt. (Synd bara på de många tomma parkeringsplatserna. Igår kunde jag bara välja och vraka igår, Det lär jag icke kunna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela