diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sverige vidare

Publicerad 2018-06-28 12:01:53 i Allmänt,

Så stolt man kan vara att få vara med på vinvinnar sidan. Sverige vidare (från 8del.) I 2018 fotbollsVM =kul Jag är ej fanatisk fotbollfantast men gillar att kolla då och då och när jag kollar måste jag heja. Det kändes jobbigt att inte kunna skrika pga. smärtan i lungorna. Men tusan den som ger sig. Hihiii... Jag skrek vid ett mål sedan mimare jag. En sak jag tänkte på igår ( och som maken och jag var eniga om) -Vad löjligt det är att fotbollsspelare ber mot högre höjder. Båda lagen ber väl / visst mot en och samma gud?? Hur tänker religiösa då? Vem skall deras gud hålla på och vem skall bli besviken på att "gud" sviker. Så löjligt! Jag är ateist och förundras : Hur kan man vara religös? Hjärntvättat att tro. Det är något jag verkligen känner. Så vilken tur det finns spelare som fattar att man bör jobba för att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela