diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Lördag början av juni

Publicerad 2018-06-09 21:48:36 i Allmänt,

Några timmar slogs jag med mygg oj sedan några timmar med broms.usch. Det blev stora knölar på min hud. Jag blev biten medans jag stod och jobbade vid vedmaskinen. Det såsom nyheterna i veckan att det var ett rikligt myggor pga. Mycket smältvatten i vår. Så dessa får vi nog med av rejält denna sommar. Efter att jobbat ca 3-4 timmar tog man krafter slut. Så är det att vara enIngela så det var bara att kasta över mitt arbete på maken. Jag gick in och duschade och lade mig på solsäng i skuggan. Jag somnade t.o.m När middagstiden närmade sig åker jag och handlade mat på Ica. Pepparrökt lax med färskpotatis, västenottensallad , gräddfilsröra, kokt ägg och tunnbröd. Mumsigt värre! Sedan har vi kollat film och legat som två sälar vd godiskål (å maken unnade sig nått glad av han rökigaste whisky sorterna) Kl21 började kvällens leukemi ritual. Krypingar så huden vill vänd sig ut och in. Sväller och smärtar.Jag är jätte med på att ha leukemi. Skulle vilja säga " det räcker nu" Men alternativet är död. Så jag väljer att leva....jag läser en bok i sovrummet och försöker glömma kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela