diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Liten pojk sover här

Publicerad 2018-06-15 21:23:00 i Allmänt,

Idag skulle jag bara åka en snabbis på besök men fick lille pojken ( som natt sällskap ) med mig hem. Lill plutten hade feber och jag vet av erfarenhet vad besviken man blir om roliga planer ställs i stöp pga. Ingen barnvakt. Så såklart tog jag med den lille hem. Vi har myst men även lekt. Han är så go den lille. Jag själv har oxå feber och äter penicillin för sårinfektion. 38.2° i morse, men jag har ändå varit på examen inkl. Go fika därefter. Jag fick åka skytteltrafik hela förmiddagen. Sjukhus för provtagning och köp av mediciner - hem för hundkisseri och frukost intag och tankning av bilen- iväg på examen- hem för rastning av hund och lunch- iväg med prylar och snabbesök hos dottern- fick med 1åring hemåt- handla mat- middag-lillens sovstund
- lek- bebisbad- välling å sångstund med gosunge- godis och dekare på tv. Men nu tar dagen stopp. Kramperna och känslan av utochin hud har startat. Så nu säger jag godnatt. Fast först skall jag förbereda alvedon och varmvatten till nattmål välling och alvedon och tramadol till mitt egna nattmål. Lär kanske få förmånen att få mysa och skeda med Lill pojke i natt min man och jag=det är lyx det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela