diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

3 .1/2 år med KML

Publicerad 2018-01-15 17:28:00 i Allmänt,

Det här nu gått tre och ett halvt år sedan jag fick diagnosen kronisk myeloisk leukemi. Jag tycker själv att det gått fort sedan den hemska sommaren 2013. Det är så bra att jag svarat så bra på medicinen jag äter dagligen. Jag känner mej ej frisk fast att provsvaren är näst intill totalt borta av leukemiceller. Jag känner mig sjuk då biverkningarna jag har är jobbiga och sedan blandas ju så klart mina diagnoser ihop sig i min kropp så därför känner jag mig ej frisk men jag är inte dödssjuk och det är jag glad för

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2019-02-18 11:04:54

Hej! Vi fick veta att min man drappats av KML i blastkris han är 29 år. Vår man fråga vilken fas du var i när du fick veta din sjukdom? Vad ska man som anhörig tänka på för att vara bästa stödet? Mvh filippa

Svar: Hej. Jag svarade på mail. Hoppas det kom fram. Kram från Ingela
diagnosingela.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela