diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

20180108

Publicerad 2018-01-08 16:31:37 i Allmänt,

Idag var det meningen att få umgås med mina småpojkar men jag har blivit förkyld med hosta så det blev ändring så barnen slipper bli smittade. Tråkigt tyckte jag då jag verkligen längtat efter dem. Jag fick istället sällskap av syrran så vi hann snacka i flera timmar . Jag har även hunnit baka glutenfria muffins till dotterns födelsedags fika i morgon och fixat lite andra maträtter .
Känner mig nöjd med min måndag och är glad att kroppens alla diagnoser är som bäst. Tog sprutan i torsdags så nu några dagar skall jag vara som bäst. Synd bara att förkylning spökar och irriterad hosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela