diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ländrygg & bäcken

Publicerad 2018-02-12 05:39:00 i Allmänt,

Värken i ländrygg och bäcken känns mer och mer för varje månad. Jag har börjat tro att bioligiska sprutan inte räcker till riktigt längre. Det är inte ovanligt att göra sig imun mot Humira efter några års användning så att det tappar effekt. Verkligen synd att det är så isåfall då jag inte vill byta och äventyra blandningen med leukemi tabletterna. Jag är ju den enda kända som blandar och skulle jag byta så blir jag ju en test-kanin igen. Det äventyrar ju så mycket. Jag är så hemskt stel efter natten och jag tackar för att värmefilten finns . Tramadol & alvedon & kortison tabletterna blandat med hettan från filten mjukar upp och lindrar. Synd bara att man måste vakna i ottan av värken det blir så långa dagar. Nu är jag även äcklad av lukten i vårt hus. Maken brände popcorn igår och det stinker av allt. Popcorn som luktar äckligt som vanligt poppade blir rena kräk varningen i bränd form. Fy. Idag skall jag på badhus och leka vattenlekar i varmt vatten. Det skall bli skönt och roligt. Jag längtar verkligen tills vattenlekarna skall göras i Thailand. 30° vatten med akvariumfiskar som lindrar min kropp. Å som jag längtar! Typ 3 veckor kvar sedan så = 17 dagars semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela