diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vår med en å halv meter snö

Publicerad 2018-04-11 20:02:23 i Allmänt,

Dagarna går och de flesta ser ut som den förra. Som mest har jag umgåtts eller varit barnvakt för nått eller några av mina barnbarn. Jag har varit på stor provtagning för både reuma och hematologen men har ännu inte hört några provsvar. Det är ett bra tecken för hör man inget är det oftast ingen ändring, alltså bra. Jag mår som vanligt för en diagnos Ingela. Stel och smärtsam men levande.
Jag har idag umgåtts med syrran och hennes barnbarn. Då jag visste att de skulle komma på statsbesök så hämtade jag mitt äldsta.
Det är så skoj att se dem tillsammans. Det verkligen syns att de gillar varandra och Lilly som är 1 1/2 år har börjat prata vårt språk...hihii...istället för sitt låtsas språk. Solen sken så varmt idag så vi passade på att sätta oss ute . Tre timmar lekande i vårsolen tog visst stryk på mig. När alla åkt hem gick jag och lade mig och läste. Somnade visst och sov kl17-19.30 . Det blir inte ofta som detta händer men jag kände mig helt slut och det är helt legitimt att göra så som mångdiagnotisetad förtidspensionär. Jag klev upp så jag kunde ta leukemimedicin. Tror banne mig att jag skall göra en repris...läsa 3 blad...somna. ... Jag känner mig trött i huvudet men glad. Imorgon skall vi för att se uppträdande med komiker och på lördag skall vi se annan show med annan komiker. Det ser jag verkligen fram emot.äå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela