diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Inte en ring så spelar

Publicerad 2018-04-21 05:03:32 i Allmänt,

Vaken väldigt tidigt igen inte ens ring så spelar vi har startat denna lördag. Jag har nu jätte ont i halsen och även öronen. Poff ^$#^¥₩ så blev det något mer på min kropp. Tror ni jag är less på mig själv nu? Jaa .är svaret. Jag blir trött, dum och långsam av allt som vill angripa min kropp.
Jag försöker ändå göra sysslor. Igår fixade jag till på brokvisten. Att snö och flera meters snövallar finns jämte' min bro är inget jag kan göra åt. Våren blir sen utomhus när vi har haft den mest snörika vintern här i Sundsvall sedan mannaminne. Igår var vi på 12åringskalas. Systerdotterns fyllde år. Go fika fanns och jag fick träffa många av dem jag älska. Syskon med respektive, syskonbarn, gudson, syskon barnbarn och våra egna ungar med småttingar. Det är så härligt att få ha dem nära sig . Få höra om allas leverne. Bli glad åt deras framgångar. Få höra om tråkigheter i deras liv som såklart bara kommer bli bättre ändå tills helt bra. (Synd bara att vi var tvungna att ta med fisande bulldog till party. Hon var den enda som förnedrade tillvaron. Gamla tanter'vettu' :-D pruttkärringen Xhanti fyller 10år om 6 dagar. I helgen hoppas jag på att maken orkar sopa och kratta upp massa skit under fågelbordet (det är faktiskt hanns Pippis intresse) och få bort sandningssten från gräsmattan som tinat fram. Allt för att få våren komma fortare. Själv skall jag skopa hundskit. Allt för att få gräsytor rena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela