diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Feber kladd å ont

Publicerad 2018-04-18 03:56:57 i Allmänt,

Legat och snurrat i sängen nu och försökt hitta någon ställning som duger för att somna i. Funkar väldigt dåligt. Fistelhålet har nu börjat jäklas igen och det svider och bränner . Jag har försökt lindra med dusch. Gör svinont men blir lite bättre minuterna efteråt. Feber på 38° så imorgon måste en ny pencilinkur beställas. Usch vas less jag är på min kropp. Är det inte ena så äre' det andra som jäntans med näsblod sa. Idag alltså dagen som kommer efter denna skitnatt . Ska jag på halvårsbesök till reumatologen. Det är mest bara jobbigt att åka dit då det inte blivit någon ändring. De måste såklart se mög för att i fortsättning skriva ut kortison och Humira. Det som känns motigt är att det nu igen är nu läkare ( min ordinarie är föräldraledig) Jag måste om och om igen säga samma samma när ny dojor skall behandla mig. Annars på dagen lär jag ej göra många knop likt igår. Fast igår var jag iallafall till optiker för nytt köp av brillor. Allt såg bra ut. Ingen sjukdom i de blå iallafall. Annars så är många med bechtrew drabbad av iritrit. Det här jag aldrig haft. Tack och lov. Nu har jag proppat i mig alvedon och en tramadol. Hopas sömnen vill komma och slå ut min skalle någon timme iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela