diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Helst jämt

Publicerad 2017-09-23 21:56:40 i Allmänt,

Jag är stolt över att vara mamma och jag är stolt att fått barnbarn. Jag är stolt att vara svärmor och jag är stolt över att vara fru.
Jag älskar verkligen att få träffa de mina helst varje dag.
Som ikväll då son och "sonhustra" kom hit för att umgås , bada i jacuzzi eller bara prata.
Att ha ungar so. Är vuxna som ändå vill komma hem för att umgås med oss , det är jag stolt över!

Kan ju bero på att vi har samma humor , inte gör oss till utan är som vi är utan massa krusiduller.

Vi har tillsammans gått igenom alla olika faser och har såklart haft öppet hus för alla deras vänner som förr kom när som helst och även då bara vad

Jag är som sagt stolt och längtar efter dem om vi inte setts på några dagar. Även om vi oftast samtalar eller messar dagligen så är ändå detta med fysiskt möte helt out standing! Tack för att jag får vara stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela