diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Onsdag o torsdag

Publicerad 2017-10-12 19:51:07 i Allmänt,

Igår var jag tillsammans med "sonhustrun" och fixade fint på grav Sedan tog vi en buffelunch på by-pizzeria. Eftermidda'n blev en slapp dag tillsammans i varsin soffa. Natten var hemsk Jag somnade vid 21.30 och sov oroligt till 01.30 Då värkte och surrade kroppen så sömn var omöjlig. Jag läste, försökte värma mig med värmefilt, kollade nätet, bytte liggstilar, klev upp och kolla tv, slog på film ....men somnade inte förrän maken klivit upp vid 5snåret. Vaknade igen...men tjutande på och somnade igen vid 7. Klockan 9 klev jag upp åt frukost och fixade till mig för att rasta hund i spöregn för att sedan följa dotter och barn till lekland. Vi följdes åt hem på eftermiddagen och vi fixade kålpudding till middag.
Vilken tur att jag kan känna mig nöjd över mitt liv som är utan arbete. Jag kan få vettig liv ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela