diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Onsdag i oktober

Publicerad 2017-10-04 22:07:54 i Allmänt,

Upp i ottan (för att vara mig) då svärdotter kom pga. Vattenavstängning i deras hus. Vi fick en idé om att inta hotellfrukost innan inköp av reservdelar. Mums! Efter detta åkte jag hem för att hämta hund för skogspromenad. Jag njöt av att se blå himmel och sol! Sedan kastade jag in henne hemma innan jag åkte för att finna ny kontorshylla, fann ingen sådan men hittade andra bra saker på loppisarna. Efter att ännu en gång rastar hund och bytt kläder hemma åkte jag på bibliotek och museum med dottern och barnbarn.
Vi intog en långfika på cafe där storpojken fick leka i lekhörnan. Middagen blev hemköpt sushi. Såhär kan en bra onsdag se ut. Egentligen helt oplanerad dag med massa innehåll. Precis som jag vill ha mitt liv! Jag skulle önska att få vara mindre låst i smärtor och biverkningar Mindre låst av att jämt ha hund Mindre låst av begränsad ekonomi pga. Förtidspension Men jag har massa öppna tankar om och Hur jag vill fördriva min tid när kroppen tillåter. Precis so idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela