diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Lekpool och stöd

Publicerad 2017-11-15 14:59:00 i Allmänt,

Iförrgår började jag sy en lekpool till bebis nr.2 Jag har tiggt ihop gammal sacco säck och köpte ett påslakan på rea . Ett tunnt täcke och flisfält och gamla bomullsgardiner var det jag behövde. Det var kul att sy igen då jag haft långt uppehåll från sånt arbete. Igår sydde jag klar den och idag levererade jag den och en sittstöd kudde jag även sytt. Jag har även hunnit hjälpa sonen och sambo med bebis nr.3 Städat, fixat mat och varit som allmänt stöd. Jag skall dit ikväll också så föräldrarna kan sova några timmar. Efter att jag varit och handlat nu i eftermiddag så klippte jag svärmor. Jag har några jag behöver klippa håret på denna vecka, innan 3års kalaset som vi skall ha i vårt hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela