diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En verklig Saga

Publicerad 2017-11-08 07:02:00 i Allmänt,

En Saga som är helt sann
En Saga Gun❤❤❤❤ (Gun hette min mor ,Sagas gammelmormor) som kommit in i vårt liv och fyllt mitt hjärta så varmt Att få uppleva detta är jag så glad och framförallt tacksam över ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ JAG ÄR FARMOR ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Jag vill skrika och skryta över min nya titel. Vilken underbar tjej som kom fram på min namnsdag igår Ingela namnsdagen.
Som min son sa: - Vilken känsla! Dessa känslor! Sådan här har jag aldrig känt förtur! -Jo jag vet svarade jag. Nu förstår du Kenny vad jag känner för dig. Mina känslor har fått ökat fler och fler gånger Att få barn två gånger som mött sina älskade andra hälften och gett mig (man får säga mej...jag är ju farmor ;) tre underbara barnbarn. Mormor & Farmor är min titel numera. Jag är så tacksam glad och över lycklig. Hjärtat rymmer så mycket kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela