diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Undan städade toys

Publicerad 2017-12-20 18:29:00 i Allmänt,

Alla leksaker är bortstädade och på sin plats (TACK dottern min att du är så bra att städa undan, innan ni åker hem , så skulle alla lära sig att göra 😉 ) och huset är tomt. Bara jag och frallan som är kvar . Mörkret är svartare än svartast denna mörkaste dag på året. Men jag känner mig jätte tillfreds i mörkret. Jag har passat mina två små pojkar och har haft lilltösen med sin mor här hela dagen. Vi har lekt, ätit, lekt, badat, ätit, sovit, lekt bytt många blöjor och torkat seckel. Precis som man gör med många barn. Att ha barn är verkligen heltidssyssla . Nu kryper jag ned under värmefilt och zappar på tv. Jag är BOSS över dosan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela