diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Mitt liv det jag väljer

Publicerad 2017-08-14 16:38:40 i Allmänt,

Jag har inte valt allt i mitt liv bara det som är bra har jag valt.

Att få haft barnbarnen och syskondotter på övernattning i helgen har jag valt
Att få övernatta hos vänner i stuga har jag valt
Att kunna ligga och värma mig under nyinköpt varm värmefilt har jag valt

* Men jag har inte valt min konstiga smärta i högra benet.

Jag har idag gått pch vankat på shoppingcentra & promenerat ca 2 km när vår bil var på verkstad.

Jag var själv där på centrat och fick i min ensamhet sitta på resturang, vila i lobby , sotta på cafe ,i varihusgång, i fotölj i skobutik mm...
Jag tog alltså ALLA möjligheter att få sitta för mitt ben värker jätte mycket.

Vettetusan vad det är och jag vet inte vem jag ska ringa och fråga om hjälp heller.... alltså vilken läkare?
Vad beror detta på ? Vilken diagnos tillhör den ? 
-jag vet inte själv! OCH det är inget jag valt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela