diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Inlägg på grupp

Publicerad 2017-08-24 10:23:36 i Allmänt,

En av kml och  AS-grupper jag följer skrivs det nya inlägg varje dag. Det är kul att följa en grupp som det är liv i och där jag får aha-upplevelse eller näe-upplevelse av att läsa.


Det som skulle behövas sägas till några som om och om igen skriver och kommenterar där är:sluta skriv!

Det är anhöriga till drabbade som igentligen inte alls fattar vad som känns i AS-kroppar.
Min vuxna dotter säger....min make har sagt...jag tror min mamma...

Det är alltså hörsägen som de lägger ut .

Det blir liksom fel att försöka återbetätta andras känslor och åkommor /biverkningar

"Min man säger att det inte är så farligt"
"Min dotter har nog inte skelett smärtor sånt ,känns inte ...det har hon sagt"
"Andnings tunghet och tryck över bröstet hör inte till Kml. För det har inte min svåger inge besvär av"
"Rädd för att inte få leva...vadå du äter ju medicin för leukemin"

Jag är ju en som bloggar och mycket av mina besvär kommer ju ned på print så andra ska kunna fatta lite av vad jag känner. Allt kommer ju såklart inte ned i skrift men de som vill kan läsa hur JAG känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela