diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Fy

Publicerad 2016-10-30 18:20:45 i Allmänt,

Fy!! Det är det ord som beskriver mig mest just nu.
Vi hjäptes åt idag att byta däck på bilarna.
Jag tog ut min kropp kroppsligt totalt!
Jag har även skadat höger hand så tummen är blå och uppsvälld. Försöker lindra med kylklamp och linda.

Så himlans ont i kroppen så jag fick gråtattack av att bara stå upp vid spisen när jag skulle laga sen-lunch.

Fy! Detta liv är inge kul!

Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Publicerad 2016-10-30 18:55:28

hoppas att det känns bättre snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela