diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

festligt värre

Publicerad 2016-05-30 22:17:15 i

I lördags var vi på 40 års fest hos en vän och hade riktigt skoj. Det är jätte skönt att få försöka vara vanlig människa utan att tänka på "värk o skit" men det är såklart svårt att dölja stelheten i alla leder.

Ingela går som en anka.

Vi hade lite spex för honom och jag åbäkade mig det bästa jag kunde .Hua  så jag såg ur!
Men skratt förlänger ju livet så nu lever nog många lite längre pga. Av mig.

På söndag var det morsdag och jag blev utbjuden  av ungarna  på buffé resturang. Fest fest och ännu mera fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela