diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

lite vaken

Publicerad 2016-02-26 03:39:33 i

Ännu en natt då Ingela  ligger vaken nån timme vid 3 tiden.

Knäna & höfterna låser sig så det gör ont .
Jag gör mjuka  sparkrörelser för att mjuka upp lederna och komma ur greppet som smärtar. 

Vilken tur att jag är pensionär och slipper åtaganden  i morgonstund.

Spelar ju ingen roll om jag : Blippar på telefonen inatt så jag är trött på morgonen. 
Jag gör ju som jag vill.
Kan jag somna om så gör jag väl det annars kliver jag väl upp och börjar dagen.

Igår natt var en bra natt !Sov nästan i ett streck från kl 20-07 helt otroligt vad pigg jag var med Liam hela dagen då .

Jag har "vabbat" i 2 dagar så föräldrarna slipper tappa inkomst. Det har gått hur bra som helst.  Vi har följt hur Liam & jag har mått.

Trött= ja då vilar vi.
Myssugen= ja då läser vi väl en bok. 
Uttråkad= det fixar vi med att krypa in i kojan eller ligger framför leksaksgaraget och parkerar oss en stund.

Det är ju så här en sjukling får göra.
Ta tiden som den kommer....så nu kl4  tittar jag på tv en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela