diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Blev bloggsemester

Publicerad 2016-08-31 07:11:22 i Allmänt,

Tänk vad tid och dagar kan försvinna fort.
Vi åkte på semester till Kreta sonens flickvän och jag och vips så var vi hemma igen
Vi har haft så skönt och roligt.
Vi har solat badat hyrt bil åkt på sporadiska bussresor och druckit massor av goda drinkar.
Vi har även umgåtts med min kusin och hans fru. Så många skratt har gett mig massor av positiv energi.

Jag är så tacksam mot min man som tillåter mig göra av med hans pengar på mig själv. Att få göra dessa resor gör att jag känner mig enormt lycklig.

Att vara fattig sjukpensionär går ju bra när man är gift med världens snällaste man!

När jag kommit hem till Sverige igen kändes det som hösten kommit.

Fick en dags ledigt innan jag skulle ha Liam 4 dagar då de nygifta åkt på bröllopsresa.

Så nu blir det många lekstunder och att vara allert hela tiden då denna 1år och nio månaders pojk har enormt med sprudlande upptäckar lusta.

Det blir inte mycket avslappning o vila för min kropp precis. Tur att Pippi Mumin och Kiwi finns så jag kan få pauser ;-)

Idag skall jag ta Liam med och åka och byta kläder som jag köpt för stora.
Men jag planerar att åka efter lunch och hans sovtid....på så sett kan ju jag passa på och vila oxå.

Igår tog jag Humirasprutan igen så då lär ju magen göra uppror idag...den och mitt 2dra penicillin gör så jag får springa OFTA på Wc.

Jag längtar tills min fistel operation är gjord så dessa inflammationer försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela