diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

nöjd men ack så slut

Publicerad 2015-11-29 08:28:12 i

-hur mår du?
Igår kom vänlighetsfrasen haglade av vänner och bekanta som förgyllde min/vår tid som gästande publik på julrevyn.


*ja! Jag vet att det är en fras och ingen fråga och svaret kommer såklart ut som sig bör:
-bra (med ett smile)

Att kroppen skriker innefrån behöver inte folk veta men det är tur att de som medverkar i revyn vet hur jag är. Tack älskade vänner för att jag får vara mig själv.

Men som Malin en artist sa:

-jamen Ingela du kan ta micken  och presentera....nej just ja du har ju böld i rumpan. Hihiii. ..

Jag gillar ej att stå på scen. Därav hennes kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela