diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

full ryggsäck

Publicerad 2015-03-12 16:47:15 i

Full ryggsäck med mediciner det är lite mycket som ska packas då jag ska vara på semester i 17 dagar.
Nu känns det skönt att resan startat. Intagit en öl och världens dyraste räksmörgås men det är värt allt att känna semesterlunk .

Det känns hemskt att åka ifrån mamma som ligger på sjukhus för tillfrisknande men jag tog min storebrors ord för att lugna mig
-låtsas du fått flunsan.Då skulle du iallafall inte kunnat vara hos mamma!

Så nu låsas jag att jag kurerar mig med en drink....I Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela