diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Shopping är terapi

Publicerad 2015-04-25 08:49:00 i Allmänt,

Vad jag älskar shoppa eller det är fel egentligen fel skrivet : det är inte själva handlandet jag tycker är så kul . Utan att gå runt och klämma,känna och insupa mode och färger.
Jag behöver inte ha köpt en enda pryl efter att varit på stan eller shoppingcenter en hel dag utan jag njuter att bara få vara där och möjligen få äta en god lunch eller gofika.
Det är perfekt att jag fått en dotter som gillar att strosa liksom jag i flera timmar.
Det är bland det roligaste jag vet även om jag är för tjock för kavajen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela