diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Flunsa spruta

Publicerad 2014-10-20 00:06:51 i Allmänt,

Jag går och funderar över om jag är "en i riskzon " för att få flunsan. Kanske jag måste ringa in och fråga hematolog och reumatologen vad de tycker. Jag har ingen ork och kraft till att eventuellt bli vanligt sjuk eller ännu värre jättesjuk i nån Jäkla dunder förkylning, jag är less ändå på att känna mig svag. Har haft 1 1/2 jobbig vecka nu med mer smärta,vatten svullen kropp och stelhet som en 100 åring. Jag vill så gärna byta kropp med någon! Undra vad jag skall finna dej?! Jag har iallafall kunnat ta relativt långa hundpromenader i 2 dagar på raken. Det går bra om marken är platt och backfri. Det gör så ont att gå i minsta mark- lutning i mitt bäcken och i mina knän och fotleder. Jag har börjat sy scenkläder till årets show (medarbetar i en humor revy) men det har oxå gått ovanligt sakta Iår. Det är svårt att trycka ned symaskin pedalen med inflammerad fotled.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela