diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Thailand resa 2020

Publicerad 2020-05-06 10:35:34 i Allmänt,

Två öar besökte vi detta år. Vi båda,snorkla,spelade kort,läste,snorkla,åkte vespa och såg massor av nya intryck. Vi hittade en ny favorit ö och dit vill maken,jag och våra vänner såklart åka tillbaks till! Men att stå still med motorcykeln och vricka fot så knät fick ta mot min kropp och vespa skall jag ej göra om! Blåmärken är jag vän vid men att operera bort småsten och tejpa igen sig själv var ej skönt men jag klarade det. Tur det var jag som skadade mig, jag tål nog smärta lite mer...tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela