diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sitter och väntar

Publicerad 2020-05-11 08:50:43 i Allmänt,

Sitter inne i köket och bara väntar. Vad jag väntar på är väldigt otydligt. Kanske på kraft,energi och vilja.
 
Det blir lätt långtradigt att vakna,fika och sedan vänta...
Vänta på att jag skall få vilja att dammsuga kanske...vika tvätt.. sortera återvinnings-skräp...Man bara kanske eller borde fixa altanen räcket? ...måste skrapa och måla detta ..och olja altangolvet...Men jag väntar på varmare väder. Mitten av Maj månad och 2 grader och väldigt blåsigt...jag fortsätter vänta tror jag... Kanske skall sy lite...näe..måste vänta på insperation.
 
Känns faktiskt som livet består av väntan nu. På vad är osäkert . Kanske på att vi alla skall få börja leva vanligt igen. Fast jag lever ganska vanligt...jag väntar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela