diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Känns som livet är nytt att leva

Publicerad 2020-05-06 10:25:00 i Allmänt,

Bloggpaus på flera månader har det varit.
Världen har blivit ny att leva i pga. Virussmitta.
Vi är alla rädd för kramar,handslag och hostar någon hoppar man till precis som om nån skjuter skarpt.
 
Jag är van att vara ensam om dagarna så jag är nog mer förberedd psykiskt att vara distanserad men ändå tycker även jag det är jobbigt, det här bnya livet. Vi håller avstånd, möter ej släkt och vänner,går ej på butiker är på barer eller på bio...mm...
 
Jag är faktiskt rädd av att bli smittad av denna virus covid19. Jag har massor av riskfaktorer: jag är fet  och har 2 immunitativa sjukdomar. 
 
Jag kommer efter detta inlägg lägga ut många bilder så ni kan se hur mitt liv varit innan virusutbrott och i virusutbrottet. Ni får kolla in bilderna och göra en egen uppfattning av hur mitt liv varit i starten av år 2020.
 
Sjukdomarnas olika symptomen, medicineringar och provresultat kommer jag skriva om i inlägg de närmaste dagarna. Välkomna tillbaka till skrift och bilder på min blogg 😉👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela