diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Handla med rädsla

Publicerad 2020-05-10 20:04:00 i Allmänt,

Helt sjukt hur världen och våra liv har blivit nu!
Covid19 gör oss alla distanserade och jag har verkligen försökt att hålla avstånd och mest vara hemma.
 
Jag handlar mat på webb och hämtar detta en gång i veckan. Jag har unnat mig drive-in på subway men har inte gått i butiker, DET  som jag verkligen gillar att göra!
 
Ikväll gjorde vi en vanlig kundvagns-storhandling på matbutik min man och jag. Massa pantburkar behövde lämna vårt hem. Vi åkte till butik där parkeringen nästintill var tom och vi höll verkligen avstånd mot de ca 10 kunderna inne på stormarknaden. 
Men vad konstigt det är!
INGEN gick in i en varugång om någon annan människa stod där. Alla tog stora omständiga kurvor med vagnarna = och det är ju jättebra!
 
Jag vill verkligen ej bli smittad av denna hemska virus. Tror faktiskt inte att jag skulle överleva denna Corona. Så därför håller jag mig borta från allt...hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela