diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sy-time

Publicerad 2020-02-12 10:06:52 i Allmänt,

Nu har det gått 2 timmar på denna onsdag morgon. Mixmegapol på högsta volym och jag har trampat på gasen.
Alltså suttit och ändra kläder,sytt kläder och fixat sådana saker som samlats på hög i syrummet.
 
Känns skönt att vara aktiv men nu ger jag mig. Det blir lätt för mycket av kreativiteten så kroppen blir ännu stelare.
 
Ändå måste jag få en klänning fixad men måste köpa ny tråd för detta så det får bli en görahög ändå i sovrummet.
 
Solen skiner från blå himmel idag så efter att jag ätit min storfrukost tror jag att solstol på altanen ska få besök.
 
Lapa vårsol mitten av februari är inte till vanligheterna om man bor i Sundsvall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela