diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Mr kontrast

Publicerad 2020-02-21 06:57:47 i Allmänt,

Vaknade alldeles för tidigt då jag måste vara fastande inför magnetröngenundersökningen idag.
Jag har fortfarande hosta inför den ihållande förkylningen -2 månaders. Så jag tycker det känns gruvligt att måsta ligga still så länge.
Men först skall jag dricka kontratsvätska under 1 timme,det kan jag nog gruva mig för också men ÄH! Det är ju bara att svälja.
 
Det är min reumatolog med samspråk med gastric läkare som beslutat kolla igenom tarmar och förstorade levern.
 
Det är ju bra att bli undersökt .
 
Förrutom att haft ihållande förskylning har min kropp levt i ett hemskt skov. Jag har ju tänkt att allt berott på AS men igår läste jag på fb. Sidan om KML .
De skrev jätte mycket om att vara "stabbiga" i vaderna med smärta och besvär att gå.
Precis så känner jag också förrutom all annan skit av låsningarna i lederna.
 
Jag skall senare idag träffa min syster nån timme och därefter vänta på att jag skall köpa eget gotta inför min solo fredagskväll. 
På lördag tänker jag stjäla småpojkarna så vi kan leka och ha myslördaggodiskväll.  Maken skall på helgresa så då passar jag på att göra det jag gillar :umgås med mina Små hjärtan. 
Vi skall åka på shoppingcenter för att fika med min vän så helgen min kommer bestå av många sockriga möten :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela