diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vita arkivet

Publicerad 2018-09-07 16:21:43 i Allmänt,

Nu är det gjort. Nu har jag fyllt i vita arkivet. Har surrat och tänkt på det jättelänge. Jag känner mig stolt att jag orkade göra detta. Tårar kom såklart och jag lär säkert gå in och ändra småsaker i arkivet fast i det stora hela är jag nöjd. Det lär kanske bli lättare för mina anhöriga . Jag tänker leva länge och längre men den dag jag inte gör så ...Så finns min önskan om begravning mm...där. Saker jag tycker är viktigt: Försök tona ned all slags religionsurr (Får gärna vara borglig) Knäpp inga foton på begravningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela