diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Glivec intogs sent

Publicerad 2018-05-28 02:33:00 i Allmänt,

Tog Glivec kl. 21.20 så nu har jag väckts av biverkningarna. Illamående och armarna och andra kroppsdelar sväller och blir så hemskt hemskt hemskt smärtsamma. Inte kul med Leukemi. Fast jag är tacksam att Glivec finns. Jag lever ju! Och det känns. Nu har jag bloggat lite mellan smärtvånda. Får kasta upp armar och hålla dem högt upp så mildras svullnaden lite. Tror jag läser lite bok tills allt mildrar sig och magen slutar värka i kräkreflex. "Jag lever jag lever jag lev....." tänker mitt mantra för att peppa mig igenom smärta och illamående

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela