diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vinterdag

Publicerad 2018-12-30 21:09:44 i Allmänt,

Sol sken och yngsta barnbarnet sken ikapp. Vi har umgåtts hela dagen. En snabbvisit av systerdotterns fick vi oxå. Jag mår inte alls bra. Jävla kropp . Allt känns fel, jobbigt och skit. Jag blir trött på att må dåligt jämt. Försöker dölja men såklart omöjligt. Tog Glivec ikväll bara en timme efter middagen. Efter 2 timmar kom maginnehåll upp. Länge sedan jag kräktes, mår illa och tjyvtjockt varje dag men inte brukar jag spy. Så jobbigt att ha det så här. Men bara gilla läget. Alternativet är tråkigare. Jag vill absolut ej dö! Jag får ju uppleva meningen med livet varje dag= Att få leva
NU har jag redan gått till sängs. Varje söm, varje skrynkla av underlaget känns som bränner mot min hud. Biverkning som verkligen känns! Så bäst bli det om jag får lägga mig på släta lakan med naken kropp. Då skaver det mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela