diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

17de december en vardag före jul

Publicerad 2018-12-17 06:09:00 i Allmänt,

Inga planer för dagen. Eller jo några få. Ringa kirurg och begära ut pencilin för såret. Inge skönt nu !~ är en mildbild- förklaring av läget. Sedan skall jag förhoppningsvis kunna hämta ut medicin jag beställt till annat apotek än det vanliga jag brukar göra. Tagit mycket längre tid än förrut. Så nästa gång skall jag välja "mitt vanliga apotek" Sedan skall jag väl fixa med vår tvätt och...Inge mer...planerat. Alltså inga julaktiga saker planerat för dagen. Möjligen att röra på sig lite så julmaten som ligger i min mage får röra sig lite. Vi var på julbord på resturang Grankotten igår. **Sådär är betyget. Sååå otroligt långa köer till allt. Det blir väl så om man har två klockslag för sittning istället för vanligt resturang flöde? ALLA var synkroniserad att ta samma rätter samma tid. Logistiken var även den konstig. En kö! Skulle behövts fyra köer till varje station. Men sällskapet var trevligt och maten god. Nu är klockan 6.07 och jag har hunnit kolla in 3 avsnitt av årets julkalender med min mobil i sänghalmen. Det får väl bli att starta dagen för sova mer verkar min kropp ej vara villig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela