diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vuxen å tråk

Publicerad 2017-09-28 13:24:21 i Allmänt,

Torsdag morgon september 2017 Vaknade om och om igen från kl6 men tjutande och tvingande fram sömn till kl 8.30. Normalt så kan jag sova iallafall till 10 utan problem men jag skulle få morgon besök och då ligger jag på aga i onödan. Jag är ju inte van att ha åtaganden. Jag klippte håret på 2 stycken och sedan åkte vi på restaurang för lunch. Jag åkte på Stor matmarknad därefter och STÖR handlade. En kundvagn överågad för 1800kronor. Usch vad tråkigt det är att vara vuxen och måsta handla tråkvardags mat och prylar. När jag nu plockat in alla varor tog orken slut! Hade plan på att sy och hänga tvätt men nej..... Nu blev soffan min närmaste vän så här ligg jag nån timme innan jag ska iväg för att frisera NR.3. Tur är att där får vi middag så jag slipper vara vuxen och laga mat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela