diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Bloggen underlättar massor

Publicerad 2017-02-28 12:53:18 i Allmänt,

Att börjat med min blogg har varit väldigt givande för mig.

Mest för att jag slipper berätta om o om igen hur jag har det.
Jag kan ibland berätta muntligt men det blir en fövrängd skildring av mitt leverne då jag säger;
-jodå det ä bra...

Det är därför väldigt skönt att med egna ord få tala om hur jag mår och är och har det.

Det är även skönt att veta att vissa likasinnade sjuka som jag kan få en aha upplevelse i att veta att de ej är ensama att ha diagnoser.
Vissa har jag skrämt upp genom att de trott att mina diagnoser hört ihop.

Men så är det ej. Varje diagnos är egen diagnos men 3 av dem har med vita blodkroppar att göra .Det är den gemensamma nämnaren på just mina sjukdommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela