diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Mer kärlek💗

Publicerad 2017-12-30 23:48:00 i Allmänt,

Idag förlovade vår son Kenny sig med sin Katarina. Tänk vad fina barn vi har som verkligen vet hur de ska sprida kärlek. Jag blir så glad över våra barns lycka och det gör så jag mår mycket bättre. För vem mår inte bra av äkta kärlek?
Saga såg även hon glad över sina föräldrars ringbyte. Att få bevittna detta och sedan få sällskap (hjälp) att storhandla var även det en kärleks förklaring åt sin mor. Jag har fortfarande så där konstigt ont i höger benet och nu längtar jag till läkarbesöket om 14 dagar. Mina dumma tankar inbillar mig att skelletet är angripet av annat än "bara" leukemi. För det gör ju så ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela