diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Valborgsmässoafton

Publicerad 2017-04-30 17:53:54 i Allmänt,

Små fixat och hjälpt familj och vänner i några dagar ocg det känns i min kropp.

Fast jag är inte sängbunden utan kan vara rörlig och foryfarande göra lite saker.

Igår kväll var vi på discokalas. En vän som fyllde år. Jag spelade teater några timmar men sedan  orkade jag ej hålla humöret öppet för fest så jag smet hem vid 22.30 tiden.

Jag tror ej att folk förtod hur jäkla ont jag har och det var ju meningen med min "teater "
Ömkan är jag dålig på att ta emot. Eller förresten så är det inte...ibland kan det va skönt då någon tycker synd om mej men när jag är på party med okända är min ktopp inget jag vill att folk ska samtala om.

Jag satt stilla igår vid middagen då det small till som en spräckt bombad vattenballong bakom örat.
Gjorde riktigt ont och jag har aldrig känt sånt förr. Efteråt var det hett på halsen.

Jag blev lite rädd och jag undrade om det sprack en propp.
Fast det måste varit någon muskel eller dylikt som smärtade.

Jag blev illamående  efter ett tag fast jag var helt nykter. Så därför smet jag då folk dansade som bäst framför rockbandet.

Denna valborgsmässoafton ska jag bar vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela