diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

BLÅARE

Publicerad 2016-10-31 16:09:50 i Allmänt,

Ser på film så ögonen blir blåare

Jag är en stor aHarryPotter film fan och dessa filmer ser jag gärna på som tidsfödriv då kropp o knopp lagt av för en dag eller två.
Det jag gillar mest med dessa filmer är att se produktionen och dess kostymer/inredning världar mm...

Jag har alltid haft en hemlig önskan att få jobba som platsletare eller scenografi.
Jag kommer ju aldrig göra så .Därför drömmer jag mig bort sådana här smärtsamma dagar i filmernas produktiva värld.

Då har min tumme (som idag blivit blå) tid att läka också.

Min älskade man kom hem med lunchlåda så jag slapp jäklas med spisen idag. Det kändes så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela