diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vill mycket mer men ork' int!

Publicerad 2016-03-31 15:04:49 i

Idag tog jag 3 månader proverna för Hematologen & Rematologen.

Dropp in på labb på sjukhuset blev att få sitta o vänta i 45minuter.

Det underliga är att Ingen av oss ; i proppfyllda väntrummet  fick komma in på över  20 minuter.

Har personalen fika paus tycker jag verkligen de skall gå omlott med varandra så det är ett litet flöde i kön. Annars kan de väl stänga labb under deras raster tyck jag!

Efter sjukhusbesöket hade jag ingen lust att åka hem till " tråkiga hemma"

Så jag hoppade runt med mina kryckor I sakta mak på olika butiker 

Jag har varit på jakt efter en dusch hylla till vårt nyrenoverade badrum.
Ville ha en som inte skulle borras fast i kakel eller  ramla ned av sugproppar.

Jag fann ingen .

Så då köpte jag olika prylar och byggde ihop en själv.
Blev riktigt nöjd! Så nu hänger den där i hörnet från en krok i taket.

Nu är golvet fritt från alla olika flaskor och sitter i ergonomiskt i höjd.

Jag shoppade även en vårduk  till köket vårat, så nu kanske det känns roligare att vara i "tråkhemma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela