diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Guldbröllop och slem

Publicerad 2016-12-31 10:08:03 i Allmänt,

Igår kväll firade vi mina svärföräldrar som firar Guldbröllop idag på nyårsaftonen.

Hyrd resturang och 3 rättersmiddag blev en jätte mysig stund.
Jag klarade av att vara med som vanligt fast att huvudet värker och slemmet geggar i hjärnan.

Tycker det är konstigt att jag idag känner mig sämre igen. Jag fick ju respons 2dra dagen med pencilin men nu verkar det bli sämre.

Vad jobbigt det är att vara vanlig människa med vanliga sjukdommar.
Jag giller verkligen inte denna bihåleinflammation. 

Ikväll är planen att vi ska äta gott och spela spel med vänner.
Jag hoppas att huvudvärken lägger sig innan dess.

Kortisonet jag äter för Beschtrew skovet är nu nere på 1 1/2 tablett. Jag ska trappa ned till halvtablett . Jag tycker lederna är bättre men allt gömmer sig bakom försktlningsymtomer så jagkännermig ej fräsch.

Ni skulle se högen av tabletter jag tar numera. Hela handflatan full. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela